wtorek, 3 października 2017

#24 PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ (ZAMKNIĘTE)




Jest to mój "pierwszy raz" w Wielkiej Wymianie Książek, mam zatem nadzieję, że okaże się fajną przygodą :) Pomysłodawczyniami są Magda z Save The Magic Moments i Dagmara z socjopatka.pl. Dziewczyny zorganizowały już czwartą edycję Wielkiej Wymiany Książkowej PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ (grafikę wykonała Yummy Mummy Ideas).


ZASADY:
  1. Akcja trwa od 1 do 10 października 2017 r.
  2. Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy.
  3. Książki wysyłamy listem poleconym, chyba że umówimy się inaczej.
  4. Książki na wymianę proponujcie w komentarzach.
Poniżej lista książek, które mogę Wam zaproponować z krótkim wyjaśnieniem, jaki to typ książki i jaki jest jej stan :)

1. Remigiusz Mróz "Czarna Madonna" (stan bardzo dobry, egzemplarz finalny)
[WYMIENIONA Z ONALUBI.COM]
2. Alicja Sinicka "Oczy wilka" (stan bardzo dobry, egzemplarz finalny). 
[WYMIENIONA Z @ANNATABAK]
3. Malin Persson Giolito "Ruchome piaski" (stan bardzo dobry, egzemplarz finalny).
[WYMIENIONA Z KASIAIKSIAZKI]
4. Paulina Świst "Prokurator" (stan bardzo dobry, egzemplarz recenzencki).
[WYMIENIONA Z @POCZYTNE]
5. Cynthia Hand "Moja Lady Jane" (stan dobry, egzemplarz finalny).
[WYMIENIONA Z @TYGRYSICAA]
6. Beata Majewska "Konkurs na żonę" (stand dobry, egzemplarz finalny).
[WYMIENIONE Z @DILLBOOK_READS]
7. Beata Majewska "Bilet do szczęścia" (stan dobry, egzemplarz finalny).
[WYMIENIONE Z @DILLBOOK_READS]
8. Augusta Docher "Najlepszy powód, by żyć" (stan bardzo dobry, egzemplarz recenzencki).
[WYMIENIONA Z RASPBERRY_BOOK_LIFE)
9. Jojo Moyes "We wspólnym rytmie" (stan dobry, egzemplarz finalny z komentarzami blogerek).[WYMIENIONA Z @RUDA_CZYTA]
10. Hope Jahren "Lab girl" (stan bardzo dobry, egzemplarz recenzencki).
[WYMIENIONA Z PANIPISARKA]
11. Tetsuya Honda "Przeczucie(egzemplarz nowy).
[WYMIENIONA Z PANIPISARKA]
12. Karin Slaughter "Ofiara" (egzemplarz stan bdb).
[WYMIENIONA Z KAKTUSIA]

Dziękuję za zabawę, z pewnością wezmę udział w kolejnej za rok :)

34 komentarze:

  1. Hej. Czarna Madonna za coś u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) Niestety :( Ale dziękuję, za propozycję i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. Ok, pozdrawiam i owocnej wymiany!:)

      Usuń
    3. u mnie niewiele zostało ale może któraś za Prokuratora? http://mamol.pl/2017/10/01/wielka-wymiana-ksiazkowa-iv-edycja/

      Usuń
    4. Cześć! :) Niestety :( Ale dziękuję, za propozycję i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  2. Chodzi jednak za mną ten Mróz, bo Adrian chce przeczytać. 😂 Zainteresowało Cię coś ode mnie?:)

    Monia z onalubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy "Cela" jest w dalszym ciągu w obiegu? :) Przeczytałam opis i to coś dla mnie, lubię thrillery ^^

      Usuń
    2. Tak, Cela jest do wzięcia. �� Napisz do mnie na ig i dogadamy szczegóły. ��

      Usuń
    3. Dobrze, szczegóły dogadamy zatem prywatnie na #ig! :*

      Usuń
  3. Niestety nie posiadam nic na wymianę, ale bardzo ciekawa akcja. Dopiero dziś trafiłam na Twój blog, ale bardzo mi się tu podoba. Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znajdziesz coś u mnie za: Augusta Docher "Najlepszy powód, by żyć"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy "Hygge..." jest w dalszym ciągu do wzięcia? :)

      Usuń
  5. coś ode mnie za moja lady jane?
    http://dzienzksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) Niestety :( Ale dziękuję, za propozycję i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  6. Hej!
    Czy coś ode mnie za "Oczy wilka"? http://vicky-vs-books.blogspot.com/2017/10/iv-edycja-wielkiej-wymiany-ksiazkowej.html
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) Niestety :( Ale dziękuję, za propozycję i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  7. Niestety nic mi nie wpadło w oko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Może znajdziesz coś u mnie za Prokuratora? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo sprzecznych recenzji, w tym nie do końca pozytywnej Twojej :) Chętnie wymienię się na "Drugą stronę miasta" - jeśli Ci to odpowiada, odezwij się do mnie w prywatnej wiadomości na ig - @she__vvolf 🐺📖🍂

      Usuń
  9. O, bardzo fajny pomysł ;) ja jednak tak bardzo lubię gromadzić książki, że po prostu je chomikuje. A nie mam juz nawet miejsca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię się wymieniać książkami, dzięki temu mam szansę zaoszczędzić pieniądze przy jednoczesnym poznaniu nowych pozycji :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cześć! Nie, niestety nie :( Ale dziękuję za propozycję i ciepło pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Hej, może coś ode mnie za Ofiarę? https://bibliotecznie.blogspot.com/2017/09/wielka-wymiana-ksiazkowa-vol-4-start.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, hmmm muszę się zastanowić, odezwę się ewentualnie po weekendzie, dobrze? Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ok, czekam cierpliwie ;)

      Usuń
    3. Cześć, bardzo chętnie wymienię się na książkę "Gdzie zaległy cienie" :) Jeśli jesteś w dalszym ciągu zainteresowana? To zapraszam do siebie na ig, na mój bookstagram @she__vvolf, tam omówimy szczegóły wysyłki :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Coś za Przeczucie?
    https://neavecreations.wordpress.com/2017/10/02/wielka-wymiana-ksiazkowa-po-raz-4/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Ale dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  13. Fajne są takie akcje wśród blogerów. Sama brałam udział jedynie w book tour, które umożliwiło mi przeczytanie książki wartej zachodu. A gdyby nie akcja, pewnie bym po nią nie sięgnęła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ja wychodzę z założenia, że kolekcjonowanie książek dla książek nie ma sensu, w swojej biblioteczce chcę mieć takie pozycje, które autentycznie mnie interesują i które skradły moje serce :) Taka wymiana więc jest po prostu świetnym pomysłem :)

      Usuń

Hej! Bardzo Ci dziękuję, że pojawiłaś/łeś się na moim blogu - będzie mi tym bardziej miło, kiedy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Dziękuję! :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.