czwartek, 28 września 2017

22. ŚWIĄTECZNE ZAPOWIEDZI OD WYDAWNICTWA KOBIECEGO ❄ ❄

Wydawnictwo Kobiece jest jednym z tych Wydawnictw, z którymi współpracę bardzo sobie cenię. Z tym większą zatem przyjemnością chciałabym Wam opowiedzieć o trzech książkach, które w księgarniach pojawią się w listopadzie, a w swojej tematyce, opowiadają właśnie o Świętach, ale nie tylko... :)

Kocham Święta, Boże Narodzenie od zawsze jest dla mnie magicznym klimatem, nawet pomimo tego, że nigdy nie przypominały w moim domu tych Świąt z reklam, filmów, czy seriali. Już jako dziecko obiecałam sobie, że kiedy założę własną rodzinę? To na pewno moje Święta będą inne - będą kolorowe, wypełnione miłością, śmiechem i kolędą - mam to szczęście, że koniec końców udało mi się spotkać Wyjątkowego Mężczyznę i w głębi duszy wiem, że to właśnie z Nim chcę spędzić resztę swoich dni. Tegoroczne Boże Narodzenie będzie naszym pierwszym, zatem zanim zupełnie się rozmarzę, pozwólcie, że przytoczę poniżej kilka zapowiedzi, o których nie możecie zapomnieć, gdy grudzień nastanie :)


1. W. BRUCE CAMERON "PSIEGO NAJLEPSZEGO"



PREMIERA: 23.11.2017r.


Nowa książka autora bestsellerowej powieści Był sobie piesWspaniała i zabawna historia o miłości i przywiązaniu, idealna na święta. Josh Michaels zajmuje się ciężarną suczką Lucy, a później jej rozkosznymi szczeniaczkami. Wraz ze śliczną Kerri ze schroniska planują przygotować psiaki do adopcyjnego programu świątecznego. W trakcie wspólnej przygody przy wychowywaniu pupili nawiązuje się między nimi ciepła relacja. Kiedy trzeba oddać zwierzaki, Josh orientuje się, że chce, aby zostały w jego życiu. I nie tylko one.


2. AMANDA PROWSE "ŚWIĄTECZNE MARZENIE"



PREMIERA: 10.11.2017r.


Urokliwa opowieść o spontanicznym uczuciu, które otula dwoje ludzi w świątecznej scenerii. Meg zawsze marzyła o perfekcyjnych świętach i ma plan takie sprawić swojemu małemu synkowi. Co z tego, że na idealnym obrazku brakuje męża? Jednak kiedy kobieta spotyka intrygującego Edda zaczyna czuć potrzebę mężczyzny przy boku w tym wyjątkowym dniu. Problem w tym, że architekt mieszka aż za oceanem… Czy Meg odważy się ruszyć w pogoń za głosem serca? Ciepła i poruszająca opowieść o miłości osadzona w świątecznym klimacie Nowego Jorku, pióra niezrównanej Amandy Prowse.


3. TASMINA PERRY "OŚWIADCZYNY"


PREMIERA: 17.11.2017r.


Romantyczna podróż w czasie z olśniewających balów debiutantek w Londynie na przykryte zimowym puchem ulice współczesnego Manhattanu. Niepoprawna romantyczka Amy nie ma nic do stracenia, kiedy tuż przed Bożym Narodzeniem porzuca ją ukochany i zostaje całkiem sama tysiące kilometrów od rodziny. Odpowiadając na ogłoszenie o osobę do towarzystwa dla tajemniczej starszej pani, nie spodziewa się, że odkryje namiętną historię, która czekała pięćdziesiąt lat, zanim ktoś ją opowie. Wkrótce Amy wyrusza do Nowego Jorku w towarzystwie ekscentrycznej Georgii Hamilton. Dystyngowana dama nie tylko zaczyna udzielać dziewczynie lekcji dobrego stylu, ale odsłania przed nią bolesną historię z przeszłości. Czy miłość to siła tak potężna, aby wzniecić wspomnienia dni, które minęły dawno temu?


Czyż tegoroczne Święta nie zapowiadają się wyjątkowe? Planując listopadowe zakupy nie zapomnijcie o książkach od:


46 komentarzy:

  1. Ja czekam na "Świąteczne marzenie"! buziaki

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba tak po prawdzie czekam na wszystkie trzy - uwielbiam motyw Świąt i miłości #romantyczkadoszpikukości :P Pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. "Oświadczyny" są bardzo kuszące :) I ten Nowy Jork <3

    Pozdrawiam! :)
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah NYC i Święta - od razu kojarzą mi się z Kevinem :) A tak na poważnie już nie mogę się doczekać tych premier - mam nadzieję, że będą warte oczekiwania :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Najwspanialszy okres w roku, już nie mogę doczekać się tegorocznych Świąt 🎄🎄🎄

      Usuń
  4. Akurat z tych nie czekam na żadne. Pozdrawiam, kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha bywa i tak, Lalka! :) Dobrego wieczoru :*

      Usuń
  5. Uwielbiam święta, chociaż w moim przypadku te będę chyba najgorsze dotychczas... Tak czy inaczej czekam na powyższe pozycje :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą inne, nie powiem, że radosne, ale z pewnością nostalgiczne... Wiem, że nie będą takie same jak dotychczas, ale wierzę, że talerz dla "gościa" będzie miał wymowniejsze znaczenie niż kiedykolwiek ❤️

      Usuń
  6. Kocham święta! A książki wyglądają i "brzmią" obłędnie!

    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com
    +Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham! Choć nie zawsze wyglądały u mnie w domu jak bym chciała, ale wierzę, że jeszcze kiedyś przeżyję takie prawdziwe, wymarzone Święta i mam nadzieję, że pozycje od Kobiecego mi w tym pomogą 🎄

      Usuń
  7. Psiego najlepszego - czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie będę musiała przeczytać pierwszą książkę *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nigdy nie czułam "ducha świąt", nie czytałam też żadnych książek z takim klimatem :) Nie ciągnie mnie do nich, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś obudzi się w Tobie ten zew świątecznej gorączki i wtedy z przyjemnością sięgniesz po jedną z tych książek 😘🍂

      Usuń
  10. Piękne piękne okładki! Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia. Nie mogę się już doczekać. Na pewno przeczytam jakieś świąteczne książki :)

    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo :) Już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  11. I teraz problem, co wybrać i skąd wziąć na to pieniądze? xd

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to jest ten problem, z którym borykam się na codzień 😂😂😂

      Usuń
  12. Ciekawe propozycje przygotowało Wydawnictwo Kobiece :D chętnie coś przeczytam właśnie podczas świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że dzięki Kobiecemu po raz pierwszy przeczytam coś o Świętach w Święta 🎄💫

      Usuń
  13. Psiego najlepszego będzie moja! Dziękuję, że dzięki Tobie mogłam się o niej dowiedzieć! Lecę ją sobie zapisać i czekam na premierę!!
    Domi z ohbookishme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę już doczekać się jej premiery 🐕🎄

      Usuń
  14. Świąteczne marzenie ! Czekam na to ;) Idą świetla tralala :D Przyjdzie czas na czytanie lekkich książek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzdychanie pod jemiołą, ah nie mogę już doczekać się Świąt 🎄

      Usuń
  15. całkiem ciekawe propozycje. Z pewnością będę je miała na uwadze. Dzięki za ten post.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  16. Wszystkie trzy wydają się być ciekawe :D Będę o nich pamiętać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodobają jeśli trafią w Twoje ręce :)

      Usuń
  17. Ja jestem bardzo ciekawa Świątecznego marzenia". Nie mogę się doczekać, aż trafi na moją półkę :)

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, coś czuję, że to będą wyjątkowe Święta również dzięki książkom :)

      Usuń
  18. Kompletnie nie mój rodzaj książek i raczej po nie nie sięgnę :) Jednak post bardzo przyjemny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. "Oświadczyny" zapowiadają się nieźle. Ogólnie nie przepadam za świątecznym klimatem w książkach, zupełnie nie wiem dlaczego. Może niedługo jakoś się przełamię i zmienię zdanie na ten temat :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat któraś z tych książek sprawi, że zmienisz zdanie i zakochasz się w pozycjach o tej tematyce :)

      Usuń
  20. Widzę, że dostałyśmy tego samego maila od wyd. Kobiecego ;) Ja jeszcze czekam z publikacją u mnie na blogu, bo zbieram też nowości świąteczne od innych wydawnictw. Jak będę miała fajną listę, to puszczę w eter :)
    p.s. Też uwielbiam święta! :) Ja z tym moim Wymarzonym spędzę w tym roku 8 święta, więc Tobie życzę pierwszych Waszych dokładnie takich, jak sobie wymarzysz :) W nasze pierwsze wspólne, On mi się oświadczył :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oświadczyn nie oczekuję w Święta, ale w Sylwestra, wow, to byłby dopiero nowy początek ;) W każdym bądź razie mam nadzieję, że publikacje świąteczne nie zawiodą :)

      Usuń
  21. Psiego najlepszego muuuuusi zagościć u mnie na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książki w klimacie Bożego Narodzenia zawsze spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie mnie kuszą, więc pewnie sprawię je sobie jako prezent świąteczny <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już nie mogę się doczekać, kiedy zanurzę się w lekturę tych świątecznych pozycji 😍🎄❄️

      Usuń

Hej! Bardzo Ci dziękuję, że pojawiłaś/łeś się na moim blogu - będzie mi tym bardziej miło, kiedy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Dziękuję! :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.