poniedziałek, 26 listopada 2018

#103 "GUERRA" - MELISSA DARWOOD

„- Nosisz w sobie Guerrę (...) Kiedy nadejdzie pora wyboru, zawierz instynktowi. On ocali wiele istnień ludzkich. Złoty środek jest złudą i marzeniem, którego nie uda się osiągnąć.”





_____
▷ AUTOR: Melissa Darwood,
▷ TYTUŁ: „Guerra”,
▷ SERIA: „Wysłannicy”,
▷ WYDAWNICTWO: @kobieceyoung ,
▷ PREMIERA: 23.10.2018r.,
▷ OCENA: 7.0,
▷ OPINIA: 




Stało się, mimo początkowych obaw i swego rodzaju zniechęcenia, które ogarnęły mnie po przeczytaniu pierwszej połowy książki, wczoraj przysiadłam z „Guerrą” z mocnym postanowieniem rozprawienia się z jej drugą częścią i co? I przepadłam. Pochłaniałam kolejne strony w tempie ekspresowym i okay, bądźmy szczerzy, można byłoby się przyczepić do kilku rzeczy, nie wszystko trzymało się dla mnie przysłowiowej kupy, niektóre detale były troszkę naciągane i odrealnione, ale z drugiej strony taki jest urok tego gatunku i z tym trzeba się najzwyczajniej w świecie pogodzić, dając się ponieść historii i akcji, a tej na szczęście w drugiej połowie nie brakuje. Czy polubiłam się z Zuzką? I tak i nie, to jest taki typ bohaterki, którą albo się lubi, albo nienawidzi, jak stoję gdzieś pośrodku. Były momenty, kiedy miałam ochotę zwyczajnie Nią potrząsnąć, czy wręcz ironicznie wyśmiać, były też takie, kiedy półszeptem mówiłam Jej żeby się nie poddawała i brnęła dalej. Jeśli lubicie młodzieżówki z elementem fantasy to myślę, że ten tytuł przykuje Waszą uwagę, ja z pewnością nie mogę się już doczekać kolejnego tomu serii, co między bogiem książkowym, a prawdą? Samą mnie zaskakuje! 🙊

1 komentarz:

  1. Mimo że, nie jest to mój gatunek, to dla tej serii, mam ochotę zrobić wyjątek. 😊

    OdpowiedzUsuń

Hej! Bardzo Ci dziękuję, że pojawiłaś/łeś się na moim blogu - będzie mi tym bardziej miło, kiedy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Dziękuję! :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.