niedziela, 20 stycznia 2019

#104 "RODZANICE" - KATARZYNA PUZYŃSKA

„Zbliża się krwawy superksiężyc. Mieszkańcy maleńkich Rodzanic boją się, że ta niezwykła pełnia uwolni z dawna uśpionego demona. Tymczasem na zamarzniętym, smaganym zimowym wichrem jeziorze znaleziono ciało zamordowanej dziewczyny...”




_____
▷ AUTOR: Katarzyna Puzyńska
▷ TYTUŁ: „Rodzanice”,
▷ SERIA: „Lipowo”,
▷ WYDAWNICTWO: Prószyński i S-ka
▷ PREMIERA: 29.01.2019.,
▷ OCENA: 9.0,
▷ OPINIA:




Jeśli lubicie serię o Lipowie, to myślę, że się nie zawiedziecie tym, co zaserwowała nam Autorka w najnowszej odsłonie tego cyklu. Przyznam szczerze, że sama jestem w szoku jak potoczyły się losy głównych bohaterów na polu prywatnym, ponieważ na tym zawodowym niewiele się w tym tomie zmienia. Momentami miałam wrażenie, że nie nadążam za nimi, bowiem co chwilę dowiadywałam się o kimś czegoś, czego na dobrą sprawę w ogóle bym się nie spodziewała. Najbardziej chyba zaskoczył mnie w tym tomie Paweł Kamiński, ale czym i dlaczego? Tego Wam już nie zdradzę, żeby nie odebrać Wam przyjemności z lektury 🤭 Oprócz śledztwa, które jak to zwykle bywa w przypadku serii o Lipowie jest zagmatwane i wielowątkowe / wielotorowe, główny prym wiedzie w „Rodzanicach” legenda o wilkołaku, który jak wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują? Powrócił po latach... Były chwile, kiedy gubiłam się fabule, były momenty, gdy ilość bohaterów i poruszonych wątków zwyczajnie mnie przytłaczała, nie zmienia to jednak faktu, że patrząc na książkę „całościowo”? Trzeba jej oddać to, że jest to kolejny bardzo szczegółowo dopracowany i świetnie napisany tom. Czy polecam? Zdecydowanie! 😬


ZA KSIĄŻKĘ DZIĘKUJĘ:


3 komentarze:

  1. Kocham, tę książkę przeczytałam bardzo szybko i już nie mogę doczekac się kolejnej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość tej autorki, jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jeszcze czeka na półce. Mama nadzieję, że niedługo odgrzebię się z recenzenckich zaległości i w końcu będę mogła przeczytać:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń

Hej! Bardzo Ci dziękuję, że pojawiłaś/łeś się na moim blogu - będzie mi tym bardziej miło, kiedy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Dziękuję! :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.